Kampania promująca ratownictwo medyczne
Resort zdrowia ogłosił przetarg, w którym poszukuje agencji reklamowej, która przeprowadzi działania informacyjne, edukacyjne oraz promocyjne dotyczące PRM.
Działania promujące zasady udzielania pierwszej pomocy oraz wzywania ratownictwa medycznego skierowane są do dzieci oraz młodzieży. Kampania ma także informować o zasadach, na jakich działa Państwowe Ratownictwo Medyczne, szpitalne oddziały ratunkowe czy dyspozytornie medyczne.
Działania te mają na celu uświadomić wszystkich, w jakich przypadkach należy wzywać pogotowie czy zgłaszać się na SOR. Ministerstwo Zdrowia poinformowało bowiem, że problem stanowi wysoka liczba nieuzasadnionych połączeń na numery alarmowe oraz brak umiejętności udzielania pierwszej pomocy. W kampanii ma także znaleźć się informacja by na izby przyjęć nie zgłaszać się z błahymi rzeczami.
Firma, która wygra przetarg opracuje scenariusz oraz krótkie filmy instruktażowe, które trafią do Internetu oraz mediów społecznościowych. W zamyśle jest także stworzenie ulotek, mailingów czy spotów radiowo-telewizyjnych.
Kampania ma ruszyć 16 grudnia. Przetarg trwa do 27 października.
Źródło: www.wirtualnemedia.pl