Reklama na www
Specyfikacja techniczna
Poniższe zasady dotyczą wszystkich form reklamy dostępnych w elamed.pl. Oprócz tego konieczne jest przestrzeganie zasad szczegółowych, specyficznych dla poszczególnych form reklamy, które zebrane są w dalszej części specyfikacji.
– Materiały reklamowe (pliki) powinny być nazywane wg następującego schematu: reklamodawca_typ bannera_rozmiar.rozszerzenie np.: targikielce_C3_290x120.jpg
– Nazwy plików nie mogą zawierać spacji, ani polskich liter.
– Zabronione jest używanie skryptów śledzących interakcje użytkownika.
– Reklama nie może zmieniać lub odczytywać cookie.
– Reklama nie może zakłócać działania strony, na której jest wyświetlana.
Jesteś zainteresowany zareklamowaniem się w naszym serwisie lub chcesz poznać szczegóły? Skontaktuj się z nami, a chętnie przedstawimy Ci indywidualnie przygotowaną ofertę.
Gotowe pakiety reklamowe, czyli połączenie zysków i korzyści!
Chcesz działać kompleksowo? Przygotowaliśmy dla Ciebie trzy podstawowe pakiety reklamowe. Pamiętaj jednak, że zawsze wychodzimy naprzeciw Twoim oczekiwaniom, dlatego jeżeli chcesz stworzyć coś swojego – daj nam znać! Przygotujemy i wycenimy dla Ciebie specjalny pakiet dedykowany!
'Papier + Online, czyli 2w1'
- reklama na 1 stronę w czasopiśmie „Na ratunek”;
- baner B4 o rozmiarze 728x90px umiejscowiony w lewej kolumnie pod sekcją „Na dyżurze”;
- emisja 2 postów reklamowych na Facebooku;
- zamieszczenie reklamy graficznej z czasopisma w artykule w wersji online (forma grafiki z możliwością przejścia na stronę klienta).
'Bądź widoczny'
- baner B3 - podwójny billboard umiejscowiony w lewej kolumnie pod sekcją „Polecane artykuły”;
- artykuł sponsorowany z możliwością zamieszczenia w nim 3 linków zewnętrznych- widoczny na górze strony w „Polecanych artykułach” przez określony czas;
- emisja 3 postów reklamowych na naszym Facebooku;
- informacja w newsletterze redakcyjnym o zamieszczonym artykule promocyjnym
'Większa świadomość marki'
- baner B6 umiejscowiony w wybranym artykule pod jego treścią;
- emisja 3 postów reklamowych na naszym Facebooku;
- promocja artykułu z banerem na stronie głównej w sekcji „Polecane artykuły”;
- informacja w newsletterze redakcyjnym o artykule, pod którym znajduje się baner reklamowy